<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9044502895162135586\x26blogName\x3dThe+FaramOn\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://monmonmaggiee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://monmonmaggiee.blogspot.com/\x26vt\x3d-1956423972304448466', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Faramon! ♥

Thursday, August 12, 2010 ♥
buat perbandingan atau tidakk? ♥ 7:53 AM

salam~
slamat berpuase smue. eh eh. 2 3 hari ni mon happy! ade org buad aku happy! haha. sjak sjak puase ni kan.aku asek asek kua dgn ezzah. sdangkan mggu dpan nk trial nihh. cm ta de pape je. smue kate cm tu. ahahaha. yg dibace bukan buku. massege. haha. yg dipandang bukan ckgu. papan itam je. hehe! makin dkat exm makin malas oh.
eh. ntah why tetibe aku rase nk buad perbandingan antara org org. haha.um! means antara yg menghargai dan yg tidakkk menghargai. haha. faham takk??? faham ke tidakkk???????! haish. ta fhm cuba laa fhm kan. aku tak paksa. hem. aku malas laa nk ckp terang2. cume.. aku bg pembayang je la. ayt bunga bunga skit. oke la. ape ye feeling nye bila berkawan rapat dgn lelaki? aku ni bkn laa ta prnah berkwn dgn lelaki. since aku form1 lg da diasing kan skola prempuan. bukan laa mksud aku nk mggatal. tp ade laa jgak aku tgk friends kt facebook aku ni. bestfriend die smue campur. aku tgk pon cm menyirap pon ade. haha. aku pon nk jugak. bole takk kau dan kau jd cm dorg??? kontek dgn mber lame ke en. haha. tp mostly mber lame da terrrpisah. ha. nk kontek pon smue ade yg oke. ade yg terlebih oke. ade yg tangkap feeling plak. ish. susah dorg ni. hem.
tapi... aku bkn laa ta appreciate yg ade dpan mate aku skrg ni. aku appreciate sgt2!! cume aku ta tawu laa ape prasaan dorg kan. tgk dr muke cm tak hargai je. ape2 yg kluar dr mulut dorg aku trime. aku diam aku sabar. sebab ape? sbb aku tawu kesan nye bile aku bukak mulut. nt kang aku yg kne jugak. so drpd berlaku ape2, drpd berlaku perang sgale perang, baekk aku diam. ta pe lah. dorg nk lempar ape2 pon kt aku lempar je lah. aku tadah. hhhuh.. bile laa aku bole dpt cm mane yg aku nk. jap2 kau hargai aku takk? hargai takk ape yg aku buad slame ni? haha. btol ke. oh terharu nye. sorry laa. aku mmg cm ni kan kan. senantiase diasing kan drpd kau dan kau dan kau kan kan? ye lah. da tawu pon aku ta suke di ganggu bile tgh tido. ganggu lg. so bile aku ngamuk. trime je la. ta pyh laa nk bebel2. kate aku ni emo la, dtg bulan la. ape2 pon aku sayang kau juga mmg laa realiti nye aku ni ganas. kasar. tk cm prempuan. tp aku bukan pengkek oke. aku still perempuan tulen. cume attitude aku je. songsang sikit. hehe. suke kacau org ta tntu pasal. aku buad smue tu pon bersebab. sbb aku beringat jugakk kau tu sape!! tp kau je cm ta prnah tawu dan ta prnah knal aku ni sape!! hati perasaan kau aku kne jage.hati perasaan kau cm tisu. hati perasaan kau tacing tak sudah. habes hati perasaan aku? cam mane plak? kau nk jage ke? ta pe. aku sayang kau juga. sumpah aku jelez dgn bebudak yg sukee bergaul dgn smue org. niether boys or girls. da sedia maklum skola aku prempuan. kang bile berkwn dgn boys ade pulakkk mulut celaka ckp menggatal pulakk. kan kan. niat aku ape kau tawu!
aku tabik bebudak 3B. smue cm adik bradik. Nanar family. haha."AWAK"cm malu2 kucing tp bila awak bukak mulut sungguh saye tidak tahan. haha. aku paling suka situasi ni. kite blaja pastu main gila. ntah ape laa yg diblaja nye.eh. dr awal tahun muke kau je yg muncul kan. tade muke org lain ke. haha. muke yg same je yg dtg. termasuk lah aku. eekekeke.
eh hope forever lah bro n sys!
maggiesygkaukaudankau!



Owner ♥
♥MonmOn

farah Lyana binti mohd Jamil
Farah|monmon|maggiee.

SMK (P) KAPAR student. 16 on sixth july
SPM candidate 2012
yeah! lets study smart starting from now!
addicted to arts plus photography
dance dance ♥
♥ lalalala




jejak anda ♥
♥talk talk here



ShoutMix chat widget



Adores ♥
♥ Loves

super duper parents!
love youu the most
Single Itu Syiok!
Sunggohh tak tipu!
Yearns ♥
♥ what i wish for

- Lose weight!
- pijak MR A.T. smpai lunyai
- DSLR
- fashion update|saye kunO!
- lappy yang nazak
- I Love My Boyf ♥
- Pangkat KRS
- set arts tools
- PENDEK|RENDAH|SHORTY| COMEL
- super friends
- disneyland
- perdagangan & ert
- budak senget
- More and more money

terbang ♥
♥ lepak sini

nuraina yusob
yana
khadyjah fhatyah
irine nadia
zatitarhizi photography
ikka
Archives ♥
♥ cerita semalam

` February 2010 ` March 2010 ` April 2010 ` May 2010 ` June 2010 ` July 2010 ` August 2010 ` September 2010 ` October 2010 ` November 2010 ` December 2010 ` January 2011 ` February 2011 ` March 2011 ` April 2011 ` May 2011 ` June 2011
♥ search sini

monmon ade pesbukk: faramon