<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9044502895162135586\x26blogName\x3dThe+FaramOn\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://monmonmaggiee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://monmonmaggiee.blogspot.com/\x26vt\x3d-1956423972304448466', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Faramon! ♥

Sunday, March 27, 2011 ♥
"si dia" buad aku tekanan darah tinggi ♥ 7:31 AM


huh huh. mengah mengah aku. eh. bsok da skola? waw. malas nye. =__= even aku bad mood gilaaa! "si dia" buad aku sangat sangat marah. suda laaa 3 minggu yg lpas pon buad aku sabaaa je. hari ni igt nk siapkan projek yg tertunggak tu. tak jugak!! huh.

"youu.. knpe dgn youu ni.. i penad laa layan karenah youu yg gedik tak sudah ni.. sentap dgn i ke? i buad salah ape kt you?? jgn laa cm ni.. i ade kje laa. i need your help so please please jgn nk ngada ngada"

lame menjanda cm gini lah jadi nye. haha! bodo je ayat. eh. igt balak aku ke? huh. amit amit laa aku nk buad projek pon nk mintak tolong dia. huhh. ta pyah mntak tolong dah. trus buad je dgn dia. "WOW"! auch. "si dia" aku maksud kan, mr Toshiba kesayangan. eh tak tak. skrg tak de kesayangan lg dah. disebabkan die menggedik. aku da tak syg die lg dah. rse nk cmpak laut pon ade skrg ni. aku igt bole laa siapkan folio hari ni. just tinggal nk carik balekk isi isi kt google then copy and paste je. tapi! aku tak tahuu laa microsoft gedik or toshiba aku ni yg gedik. mmg menguji kesabaran aku.

" weyhh Tong-shampah! jgn buad hal bolehh takk! aku ckp baek2 carik mak salah. mmg nk kne la kau!"

mmg memenatkan jari jemari ku yg nk patah. rse nk maki pon ade. rse nye da nk 10 kali aku buad bnde yg same dr ptg td smpai laa skrg ni 10.50 mlm. ouh my! baek aku mencarut kt bloggie ni. kan kan. alang2 tuu bole gakk cuci mate. oh yah. bsok result kawad dalaman. huh. wish me luck. dan bsok juga aku kne jadi waitress. wauuu. untong laa mon! rezeki aku.

yeah. mate aku da nk bengkak nanges sbb kau tahuk. jgn laa buad aku cm giniii. cukop laa manusia tak berguna pon pernah buad aku cm giniii. kau tak tahu ape2 diam la!



Owner ♥
♥MonmOn

farah Lyana binti mohd Jamil
Farah|monmon|maggiee.

SMK (P) KAPAR student. 16 on sixth july
SPM candidate 2012
yeah! lets study smart starting from now!
addicted to arts plus photography
dance dance ♥
♥ lalalala




jejak anda ♥
♥talk talk here



ShoutMix chat widget



Adores ♥
♥ Loves

super duper parents!
love youu the most
Single Itu Syiok!
Sunggohh tak tipu!
Yearns ♥
♥ what i wish for

- Lose weight!
- pijak MR A.T. smpai lunyai
- DSLR
- fashion update|saye kunO!
- lappy yang nazak
- I Love My Boyf ♥
- Pangkat KRS
- set arts tools
- PENDEK|RENDAH|SHORTY| COMEL
- super friends
- disneyland
- perdagangan & ert
- budak senget
- More and more money

terbang ♥
♥ lepak sini

nuraina yusob
yana
khadyjah fhatyah
irine nadia
zatitarhizi photography
ikka
Archives ♥
♥ cerita semalam

` February 2010 ` March 2010 ` April 2010 ` May 2010 ` June 2010 ` July 2010 ` August 2010 ` September 2010 ` October 2010 ` November 2010 ` December 2010 ` January 2011 ` February 2011 ` March 2011 ` April 2011 ` May 2011 ` June 2011
♥ search sini

monmon ade pesbukk: faramon